Burada bulamadığınız çok daha fazla bilgi için bize her zaman ulaşabilirsiniz!

Seyahat Yönetim Sistemleri ve Raporlama hizmetleri ile ilgili en çok karşımıza çıkan soruları sizler için derledik. Burada bulamadığınız ancak aklınıza takılan tüm sorular için bize her zaman yazabilirsiniz. Destek birimimiz sorularınızı ivedilikle cevaplandıracaktır.

İletişime geçmek için tıklayınız.

SYS (Seyahat Yönetim Sistemleri); uçak bileti, otel rezervasyonu, araç kiralama, transfer hizmetleri, vize işlemleri ve beraberinde tüm bu birimlerin SYS-R (Raporlama) hizmeti ile muhasebe işlemlerini yürütme ve yönetme konusunda sıfır hata üzerine kurulu bir sisteme ihtiyaç duyan acentelere gerçek zamanlı çözüm üreten, gerçek web tabanlı bir seyahat yönetim sistemdir.

Seyahat Yönetim Sistemleri açılımı ile SYS, IATA ve NONIATA olmak üzere e-dönüşüme girmiş tüm seyahat acenteleri için gerekli olan yazılım desteğini tek ekran üzerinden sunar.

Sistemi satın alan acente, her personeli için ayrı bir hesap oluşturma imkanına sahiptir. Gelen rezervasyon talebi ilgili seyahat danışmanı tarafından kendi kullanıcı adı ve şifre bilgileri ile sisteme girilir, sistem üzerinde tüm süreç kolaylıkla opere edilir, tamamlanan rezervasyonlar satış faturasına dönüştürülerek muhasebe yevmiye kayıtları yine aynı ekran üzerinde otomatik oluşur.

SYS’ye lisans bedeli ödenmez. Örneğin; “Bir yılda SYS üzerinden en fazla 1800 işlem yaparım” diyen acenteler 1800-TL ödeme yaparlar. İşnet de acenteleri teşvik için “İşlemlerini başka programa geçmek yerine SYS üzerinden yapmaya devam eden acentelere, fatura kontörüne bedelsiz 2 bin kontör eklerim” der. SYS’de her şey acentelerin fayda sağlaması üzerine tasarlanmıştır. Gelin bu deneyime birlikte ortak olalım!

Seyahat Yönetim Sistemleri  ile acenteler emek, zaman ve kırtasiye masraflarından tasarruf sağlarken, otomasyon sonucu hataların minimize edilmesi sayesinde müşterilerine sıfır hata prensibine uygun hizmet sunmuş olurlar. Bunun sonucu olarak acentenin müşteri memnuniyet oranı artar ve satış hacmi yükselen bir grafiğe geçer. İnsan gücüne olan ihtiyacı azaltan SYS-R, raporlama hizmeti ile acentelere seyahat giderleri konusunda

Şirketimiz, acente danışmanlığının yanı sıra raporlama hizmeti sayesinde acentelerdeki muhasebe uygulamaları konularında da ücretli/ücretsiz danışmanlık hizmeti vermektedir.

Hafta içi ve hafta sonu mesai saatlerimiz içerisinde bize 08:30 ile 18:30 arasında kesintisiz ulaşabilirsiniz. Acil gelişen durumlar için whatsapp destek hattı üzerinden veya e-mail ortamında bize 7/24 yazabilirsiniz. Destek birimimiz size en kısa süre içerisinde geri dönüş yapacaktır.

Evet, gerekli tüm güncellemeler sistem içerisinde yapılmaktadır. Amacımız, müşterilerimizin teknoloji sayesinde en üst seviyede hizmet almalarını sağlamaktır. Ayrıca yasal zorunluluklar için şirketimiz sizden ek ücret talep etmez.

Nadiren bu tarz sorunlar yaşanıyor olsa da, acil gelişen teknik sorunlar için whatsapp destek hattımız her zaman açıktır. Bize e-mail ortamında ya da whatsapp aracılığı ile  yazılı olarak probleminizi iletmeniz halinde, teknik ekibimiz size en kısa sürede geri dönüş yapacaktır.

Güvenlik, SYS için en önemli hususların başında gelir. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda şirket içi farklı seviye çalışanlar arasında bilgilerin gizliliği için onay mekanizması kullanılır. SYS, hiçbir müşterisinin bilgilerini farklı zeminlerde paylaşmaz. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince gizlilik her zaman en üst seviyede tutulur.

Ücretlendirme, üretiminiz üzerinden kullanımınıza bağlı olarak belirlenir. Oldukça esnek bir fiyatlandırma politikamız mevcuttur. Sistemi az kullanan az, çok kullanan ise kullandığı oranda bütçesini belirler. Her müşterimiz kendi fiyatlamasını yapabilme özgürlüğüne sahiptir.

Güncel fiyat teklifleri için bize ulaşabilirsiniz.

SYS kullanıcılarından aldığımız geri bildirimler ve analizlerimiz sonucunda, acenteler sistemi kullanmaya başladıktan sonra maliyetlerini en az %50 oranında düşürür. Tasarruflarınızın tamamını sistemi deneyimledikten sonra çok daha net görmüş olursunuz.

Acentenize özel tekliflerimiz için tıklayınız.

SYS masaüstü, dizüstü ve mobil gibi tüm teknolojik cihazlara uyumlu olarak tasarlanmıştır. İnternetin olduğu her yerde sistemimizi kullanarak ofis ortamı oluşturabilir, tüm işlerinizi yakından takip edebilirsiniz.

Sadece stok kartı kodlarında bir değişiklik söz konusudur. Ancak stok adlarını istediğiniz gibi belirleyebilirsiniz. (Stok kodları merkezi yapıdadır.)

SYS-R

 

Seyahat acenteleri için uçtan uca, daha kolay, daha hızlı ve muadilleri ile kıyaslanamayacak kadar ekonomik online çözümler sunuyor ve süreci her anlamda yönetiyoruz.

Müşterilerimizin benzersiz tüm ihtiyaçlarınıza hızlı yanıt verebilmek için özel modüller, düğmeler ve alanlar ekliyor, kendimizi sürekli yeniliyoruz.

Bizi Takip Edin!

Fevzi Çakmak 2 Sokak 33/2
Kızılay / ANKARA
0312 229 08 88
sys@sys-r.com.tr